wij zijn spring.
wie word jij?

Extra en incidentele opvang

Soms heb je gewoon een keertje extra opvang nodig. Bijvoorbeeld omdat oma en opa niet kunnen oppassen of omdat je verplichtingen hebt op je werk. Hiervoor kun je extra opvang of incidentele opvang bij Spring aanvragen! Het verschil? Bij extra opvang krijg je uiterlijk 2 weken van tevoren bericht of de opvang wel/niet plaats kan vinden. Bij incidentele opvang is dit uiterlijk 6 weken. Daarnaast verschilt het tarief.

Extra en incidentele opvang biedt:

  • een veilige en vertrouwde omgeving
  • spelenderwijs leren met veel positieve aandacht voor je kind
  • incidentele opvang door goed opgeleide pedagogische medewerkers
  • activiteiten afgestemd op de belevingswereld en ontwikkeling van je kind
  • opvang van losse dagdelen of hele dagen
  • mogelijkheid als aanvulling op de huidige opvang voor klanten van Spring
  • ook mogelijk als je (nog) geen klant bent van Spring

Hoe vraag je de opvang aan?

Extra opvang kun je aanvragen bij de locatie via het formulier:

Incidentele opvang kan alleen per e-mail aangevraagd worden bij onze klantenservice. De contactgegevens vind je hier.

Ben je nog geen klant van Spring? Dan kun je ook van onze extra en incidentele opvang gebruikmaken (op basis van een 0-uren contract). Schrijf dan eerst je kind in of neem even contact op met onze klantenservice.

Meer weten?

Heb je vragen over incidentele opvang? Kijk bij onze veelgestelde vragen of neem contact met ons op via e-mail of telefoon. Naast extra en incidentele opvang kun je ook kiezen voor dagopvang, peuteraanbod, gastouderopvang, buitenschoolse opvang en vakantieopvang.