wij zijn spring.
wie word jij?

Extra opvang - veelgestelde vragen

Hieronder vind je een overzicht van de veelgestelde vragen over onze extra opvang. Zit je vraag er niet bij? Neem dan contact op met onze afdeling Klantenservice.

Algemeen

Hoe kan ik extra opvang aanvragen?

Extra opvang kun je online aanvragen via dit formulier.

Is extra opvang altijd mogelijk?

Onze medewerkers bekijken of de extra opvang mogelijk is. Wij doen uiteraard onze uiterste best, maar zijn hiervoor afhankelijk van de groepssamenstelling en de aanwezige pedagogisch medewerkers.

Kan ik ook extra opvang afnemen tijdens vakanties en studiedagen?

Ja, dat kan zeker! Vallen vakantiedagen en studiedagen niet onder je contract? Dan kun je extra opvang ook hiervoor als aanvulling gebruiken.

Kan ik ook extra opvang afnemen als ik geen klant ben?

Ben je nog geen klant bij Spring en wil je extra opvang afnemen? Dat kan bij onze bso's. I.v.m. de benodigde gegevens voor de wettelijke registratie, sluiten we hiervoor een 0-uren contract met je af. In de dagopvang is alleen extra opvang mogelijke als je al klant bij ons bent.

Hoe wordt extra opvang verrekend?

De reguliere facturatie vindt plaats over 12 maanden. Dat betekent dat de kosten voor de vaste opvang worden verspreid over 12 maanden.

Extra opvang wordt per keer gefactureerd (dus niet verspreid over 12 maanden) bovenop het maandbedrag. Afhankelijk van het moment van aanvragen wordt het bedrag voor- of achteraf gefactureerd.