wij zijn spring.
wie word jij?

Tussenschoolse opvang - veelgestelde vragen

Hieronder vind je een overzicht van de veelgestelde vragen over onze tussenschoolse opvang. Zit je vraag er niet bij? Neem dan contact op met onze afdeling Klantenservice.

Algemeen

Ik heb met spoed tso nodig. Kan dat?

Ja, in veel gevallen kan dit. Heb je binnen 24 uur een extra dag tussenschoolse opvang nodig? Neem dan telefonisch contact op met de tso-coördinator van de school. De contactgegevens vind je op de locatiepagina. Wordt er niet opgenomen, dan is het voldoende om een voicemail achter te laten. Of stuur een mail naar het mailadres (indien vermeld).

Hoe kan ik mijn kind afmelden als hij of zij niet komt?

Wil je je kind afmelden? Neem dan telefonisch contact op met de tso-coördinator van de school. De contactgegevens vind je op de locatiepagina. Wordt er niet opgenomen, dan is het voldoende om een voicemail achter te laten. Of stuur een mail naar het mailadres (indien vermeld).

Is er een wachtlijst voor de tso?

Nee. er is geen wachtlijst. Je kind kan direct geplaatst worden.

Waar kan ik bijzonderheden van mijn kind aangeven?

Bij het inschrijven kun je eventuele bijzonderheden van je kind doorgeven. Wij zorgen ervoor dat deze gegevens ook bij de TSO-coördinator terecht komen.

De coördinator is ook telefonisch bereikbaar. De contactgegevens vind je op de locatiepagina. Bij geen gehoor kun je de voicemail inspreken. Of stuur een mail naar het mailadres (indien vermeld).

Welke voorwaarden gelden als ik een tso-contract afsluit met Spring?

Wat je precies mag verwachten wanneer je kiest voor tussenschoolse opvang bij Spring, dat lees je in de algemene voorwaarden

Financieel

Wanneer ontvang ik als ouder een rekening van Spring?

In de maand na de afgenomen overblijfdagen ontvangt u digitaal een factuur. Voorbeeld: u heeft in januari tso afgenomen, dan ontvangt u in februari de factuur. 

Wat zijn de kosten voor tso?

De kosten zijn per school verschillend. Dit heeft o.a. te maken met inzet van beroepskrachten, vrijwilligers en de eigen bijdrage die de school levert.

Je vindt de kosten (per school) op onze tarieflijst.

Inschrijven/wijzigen

Hoe kan ik mijn kind inschrijven?

Inschrijven kan eenvoudig via ons ouderportaal.

Let op: inschrijven voor tso 't Kapelke in Lomm verloopt via basisschool 't Kapelke.

Hoe kan ik een wijziging doorgeven?

Een wijziging kun je eenvoudig doorgeven via het ouderportaal. Ben je al klant bij Spring, dan heb je van ons een gebruikersnaam en wachtwoord ontvangen waarmee je kunt inloggen. Via het ouderportaal kun je jouw kind(eren) aan- en afmelden voor de tso op een bepaalde dag. Ook kun je hier gemakkelijk persoonlijke gegevens wijzigen, facturen opvragen, de opvang beëindigen etc.